Omega-3 kan hersenen schaden, China scoort zeldzame-aardfund: 7 wetenschapshoogtepunten
We hebben verhalen uit onze berichtgeving over wetenschap van de afgelopen twee weken samengebracht om u op de hoogte te houden.
We hebben verhalen uit onze berichtgeving over wetenschap van de afgelopen twee weken samengebracht om u op de hoogte te houden. Als u meer van onze berichtgeving wilt zien, overweeg dan een abonnement.
1. Kunnen omega-3-supplementen de hersenen schaden? Chinese militaire studie signaleert risico's
Orale inname van visolie verbetert de cognitieve achteruitgang bij de ziekte van Alzheimer mogelijk niet en kan deze zelfs versnellen, zo heeft een onderzoeksteam van China's Army Medical University vastgesteld.
2. China's noordoosten, arm aan zeldzame aardmetalen, scoort groot...